دختران کد نویس روبیان (ترم B)

             KRC (Kaman Robot Controler)

کنترلر KRC بهترین وسیله برای آموزش برنامه نویسی به دختران نوجوان است و کارآموزان با استفاده از این بورد آموزشی می توانند تمام ایده ها و تصوراتشان را تحقق ببخشند.

رابط کاربری گرافیکی (GUI) در بسته آموزشی KRC به کاربر این امکان را می دهد که بدون نیاز به کد نویسی و تنها با استفاده از بلوک های آماده، برنامه مورد نظر را در رایانه طراحی کرده و سپس از طریق کابل USB به KRC منتقل نماید. بعد از انتقال برنامه، KRC ربات را به صورت مستقل از رایانه کنترل می نماید.   

امکانات KRC

  • ماژول LED
  • ماژول آلتراسونیک
  • ماژول سنسور نور
  • ماژول سنسور مادون قرمز
  • ماژول سنسور تاچ
  • ماژول بلوتوث(KRC 2)
  • ماژول برد سنسور ۱۹ تایی*(KRC 2)

کنترلر KRC

  • به کمک KRC می‌توان ربات‌های مکانیکی را برنامه ریزی و کنترل نمود و آن‌ها را هوشمند ساخت.
  • ابتدا برنامه ربات از طریق نرم افزارKRC Manager و به کمک اشکال گرافیکی بر روی رایانه طراحی می‌گردد و سپس از طریق کابل USB به KRC منتقل می‌گردد. پس از انتقال برنامه ربات به صورت مستقل از کامپیوتر عمل می کند.
  • همچنین با استفاده از بسته آموزشی مکانیک آریانا همراه با KRC ساخت انواع ربات های راه رونده شبیه جانوران،ربات انسان نما، ربات عنکبوت یا ربات ها و ماشین هایی نظیر جرثقیل، بیل مکانیکی، ربات تعقیب خط، بازوی رباتیک و … به سادگی میسر می‌گردد.

راه حل STEM برای کلاس شما

رباتیک نه تنها آینده است ، بلکه حال نیز است . با آشنایی دانش آموزان با برنامه نویسی ، حسگرها و اتوماسیون ، آنها مهارت های تفکر محاسباتی و حیاتی را که برای موفقیت در نیروی کار قرن 21 و زندگی روزمره لازم است ، به کار می گیرند.

فراتر از اصول علمی و مهندسی ، راه حل های رباتیک KRC باعث ایجاد خلاقیت ، کار تیمی ، رهبری ، اشتیاق و حل مشکلات در بین گروه ها می شود. به همین دلیل است که KRC متعهد به پیشرفت آموزش رباتیک دز قالب STEM است ، و پیاده سازی آن را آسان کرده و در این راه شریک زندگی شما است!

ایده های خلاقانه و کاربردی در ساخت ربات های هوشمند

گروه آموزشی روبیان با مطالعه نمونه های موجود در دنیا و با توجه به نیاز این گروه سنی برای ساخت ربات های هوشمند، اقدام به طراحی و تولید کنترلر KRC نموده است.این کنترلر قابلیت راه اندازی موتورهای DC و SERVO را به صورت همزمان داشته و انواع سنسورها و ماژول ها با آن راه اندازی می شود.

رباتیک آموزشی به دانشجویان یادگیری می دهد

انتخاب واقعی دانش آموزان در کلاس از طریق رباتیک آموزشی ، می تواند تعامل و انگیزه آنها را تقویت کند ، به آنها امکان می دهد از نقاط قوت خود استفاده کنند و آنها را قادر می سازد تا نیازهای یادگیری خود را برآورده کنند. رباتیک آموزشی به دانش آموزان کمک می کند تا استقلال ، توانایی و وابستگی را احساس کنند.
  • خودمختاری: دانش آموزان هنگام درک تکلیف احساس استقلال می کنند ، به ویژه اگر وظایف با ارزش ها ، علایق و اهدافشان همسو باشد.
  • صلاحیت: دانش آموزان وقتی صلاحیت را احساس می کنند که می دانند برای موفقیت باید چه کاری انجام دهند و احساس توانایی در تسلط بر چالش ها را دارند در اینصورت احساس صلاحیت می کنند.
  • دانش آموزان از نزدیک بودن با مردم یا احساس تعلق در یک گروه حس ارتباط جمعی می کنند.
 

چگونه رباتیک آموزشی رشته های STEM را بهم متصل می کند

مطالعه رباتیک آموزشی ، طیف گسترده ای از فرصت های یادگیری را فراهم می کند زیرا پیش شرط آن STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات) است. رباتیک از نظر روشهایی ملموس و قابل استفاده برای دانشجویان همیشه بین رشته ای است. دانش آموزان از طریق اتصال مفاهیم از هر یک از حوزه های STEM به درک و دانش می رسند. فعالیت های مربوط به رباتیک ، دانش آموزان را به همکاری ، تفکر محاسباتی ، عیب یابی و نوآوری وا می دارد – همه مهارت های اساسی برای زبان آموزان قرن 21 و در نهایت متخصصان قرن 21 با رشته های STEM بدست می آید. 

رباتیک آموزشی یک روش عالی جهت معنی دار کردن ریاضیات برای دانش آموزان است. روبات ها “قلاب” را فراهم می کنند که دانش آموزان را قادر می سازد تا با استفاده از مهارت های خود در یک محیط دنیای واقعی ، با دنیای ریاضیات ارتباط برقرار کرده و خود را در آن غرق کنند. سپس دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که ارزش ریاضیات را در زندگی روزمره خود درک کنند.
رباتیک آموزشی به دانشجویان این امکان را می دهد تا روند طراحی مهندسی را تمرین کنند. آنها یاد می گیرند که در محدودیت ها کار کنند ، چندین راه حل برای مشکلات شناسایی کنند و از طریق تکرار بهترین راه حل ممکن را پیدا کنند. دانش آموزان مهارت های ارزشمندی را با حل مسئله ، عیب یابی ، تحقیق و توسعه ، اختراع و نوآوری کسب می کنند.
رباتیک آموزشی بسیاری از روشهای تأثیرگذاری فناوری بر زندگی روزمره در قرن 21 را برجسته می کند. دانش آموزان برای استفاده از ایده های ابتکاری که فرآیندهای موجود را بهبود می بخشد ، طرح های فن آوری خود را ایجاد ، کدگذاری و دستکاری می کنند. ربات ها نمونه های ملموسی از نحوه استفاده از فناوری برای تأمین نیازهای کاربران و نیازهای جامعه هستند.
رباتیک الکترونیکی دارای توانایی استفاده به عنوان زمینه آموزش روشها و روشهای اساسی علمی ، مانند روش علمی ، مشاهده ، آزمایش ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها است. همچنین اجازه می دهد تا درباره فیزیک کاربردی و مفاهیم مکانیکی ، تفکر سیستمی و البته هوش مصنوعی استفاده شود

 KRC به راحتی قابل اجرا است

برنامه درسی ما توسط یک تیم با استعداد تهیه شده است که اکثریت آنها معلمان با سابقه هستند. با هدایت همدلی ، هدف ما اجرای آسان برنامه هایمان است. ما تحقیقات فعلی و تجربیات کلاسی را برای ایجاد ابزار و آموزش جامع معلمان گرد هم آورده ایم تا اطمینان حاصل کنیم معلمان آمادگی لازم را برای استفاده از فناوری ، برنامه درسی و آموزشی ما دارند.

با KRC code آموزش دهید

محیط برنامه نویسی KRCcode دانش آموزان را در سطح آنها آموزش میدهد. کلاس شما عاشق دیدن کد های در حال حرکت از طریق ربات ساخته شده توسط دانش آموز است.

پورتال معلمان Roobyan را کاوش کنید

درسهای افزون شده ما فقط به آموزش کمک می کنند ، شما می توانید پتانسیل کلاس STEM خود را بدست آورید.

توسعه حرفه ای مدارک مربیگری

مدارک تحصیلی خود را با برنامه صدور گواهینامه KRC بالا ببرید و آماده باشید تا کلاس خود را در زمینه رباتیک آموزشی بدست آورید.

با کیت خود شروع کنید

KRC ابزار ، آموزش و پشتیبانی را برای کمک به شما در آغاز سفر STEM ارائه می دهد. با راه های مفید ما در مورد شروع کار با KRC اطلاعات بیشتری کسب کنید

کیت را برای کلاس خود پیدا کنید

خطوط تولید ما شامل تمام گروه های سنی و سطح مهارت ها است. از دبستان تا دانشگاه به شما کمک می کنیم کیت مناسب کلاس خود را پیدا کنید.

استمرار کامل رباتیک آموزشی در یک اکوسیستم

یک توسعه دهند با روش کد گذاری به مدیران مدرسه اجازه می دهد تا برنامه درسی STEM خود را در سطح مدرسه به صورت عمودی و افقی تنظیم کنند.
عمودی : مهارت ها و مفاهیم STEM سال به سال ساخته می شوند. اطلاعات به طور مداوم تکرار نمی شوند (که منجر به بی حوصلگی دانشجویان بشود) و هیچ خلائی وجود ندارد (که منجر به نتایج ضعیف یادگیری می شود)
افقی: معلمان در کلاس و ساختمانها همان چیزها را آموزش می دهند. این اجازه می دهد تا معلمان در مناطق مختلف یا مناطق محلی همکاری کنند.
این همچنین به معلمان اجازه می دهد تا بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارند و جامعه عملی خود را توسعه دهند.
این موارد تنها در صورت وجود یک توسعه دهنده یافت میشود که در تمام سطوح سنی وجود دارد. KRC به شما امکان می دهد دقیقاً همان کار را انجام دهید.

اطلاعات دوره

دوره Instructor

محمد رضا شه مرادی محمد رضا شه مرادی نویسنده

دوره سطح 2 دختران کد نویس

750,000 

طرح بهار 1400 (2021 میلادی)

این دوره هیچ بخش ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *