پیچ گوشتی من کجاست؟(سوپرکیت و آموزش8+سال)

گسترش کوید 19 : با شیوع وضعیت COVID (ویروس کورنا) در جهان ، بسیاری از مدارس و آموزشگاه های مهارت آموزی مجبور شده یا خواهند شد که به یادگیری از راه دور و یا ترکیبی روی بیاورند . پلتفرم ROBOcode VR (پیچ گوشتی من کجاست ؟) به طور خاص برای رفع نیاز کارآموزان و ادامه یادگیری STEAM در هر مکان کار آمد است.

این دوره و محصول برای چه گروه سنی مناسب میباشد؟

1- دوره مکانیک روبات ها (طرح پیچ گوشتی من کجاست؟) برای گروه سنی 7 الی 9 سال در قالب 6 ترم و گروه سنی 10 الی 16 سال در قالب 3 ترم طراحی و پیاده سازی شده. 

2 – در هر ترم 18 جلسه کار عملی با ساخت سازه های استاتیک(ثابت) و داینامیک(متحرک) در نظر گرفته شده .

3 – بسته سخت افزاری (پک مکانیک اسمارت) برای 6 ترم مکانیک روبات ها گروه سنی 7 الی 9 سال طراحی شده و همین پک برای گروه سنی 10 الی 16 سال 3 ترم مکانیک را مطابق کتب درسی پوشش میدهد.

4 – سه جلد کتاب کار عملی با عنوان A2 ، A1 و A3 همراه این محصول ارائه گردیده که برای 6 ترم گروه 7 الی 9 سال و یا 3 ترم  مکانیک B2 ، B1 و B3 سن 10 الی 16 سال در نظر گرفته شده. کتب فوق تالیف دانشگاه آزاد سلامی یزد میباشد که همراه محصول با مجوز وزارت آموزش و پرورش ایران ، دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با مجوز شماره 1414 تولید و به چاپ رسیده.

متعلقات محصول در پایین همین صفحه قرار دارد.

این طرح آموزشی برای اولین بار توسط روباتیک روبیان در شهر شیراز طراحی و اجراء شده و بهره برداری و استفاده از آن بدون اجازه کتبی از شرکت و آموزشگاه روباتیک روبیان مجاز نمیباشد.

  • خود آموز روباتیک “” آقا اجازه من بگم “”یک روش آموزشی جدید و کارآمد است که بر اساس تجربه چندین ساله اساتید روبیان درخصوص آموزشهای  رباتیک در شیراز بنیان گذاری شده. این سبک از آموزش برای گروهای سنی کودک ، نوجوان ، جوان و بزرگ سال طراحی و پیاده سازی شده . آموزش روباتیک به سبک پیچ گوشتی من کجاست ؟ برای اولین بار روباتیک را به روشی متفاوت در کل کشور و هر نقطه از شهر شیراز آموزش میدهد.
  • ما در این سیستم آموزشی مهارت آموزان را به چالش می کشیم که به راحتی و با سرعت بتوانند در منزل آموزش ها را فرا بگیرند و خود را برای سازه های خلاقیتی و رقابتی آماده کنند.

پیشنهاد و  راه حل ما چیست؟ : پیچ گوشتی من کجاست یک پلت فرم و روش آموزشی رایگان و مبتنی بر ویدئو میباشد که  تجربه ساخت سازه های استاتیک،داینامیک و برنامه نویسی را چه در مدرسه و چه در خانه برای دانش آموزان محیا میکند. در این سیستم ربات میتواند در یک سری زمین های بازی منحصر به فرد عمل کند و به کارآموزان و دانشجویان امکان ساخت و ساز و حل مسئله را به صورت تکرار و با حلقه بازخورد فوری برای طراحی پروژه خود بدهد.

طرح پیج گوشتی من کجاست ؟ به معلمان فرصت میدهد که برای درگیر شدن درس و پروژه با روش خونه بخونه و یا  آقا اجازه من بگم یاددهی را وارد منازل شما کنند. ما از طریق فیلم های کار عملی و یا تدریس با ویدئو چت واتس آپ شرایطی قابل پذیرش را به فرزندان شما هدیه میکنیم.

همچنین گزینه هایی برای اجرای مسابقات در منزل در این سیستم گنجانده شده که همشریان شیرازی میتوانند روباتیک را کنار فرزندان خود بیاموزند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه میتوان بی تفاوتی دانش آموزان را کنترل کرد؟ آیا دانش آموزان حضور دارند ، اما از نظر ذهنی با تدریس و مطالب ارائه شده درگیر نیستند؟ چگونه ذهنیت آنها را تغییر دهیم؟ چگونه دانش آموزان از یادگیری هیجان زده می شوند؟ در پاسخ باید بگوییم که شما می توانید با ایجاد یک کلاس درس بصورت کار عملی آنها را به آینده هدایت کنید،با همکاری و همراهی ما مسیر بازی و تفریح را برای آنها با روش STEAM شروع و به آنها نشاط ، شادابی ، فن آوری ، مهندسی ، هنر ، علم و ریاضیات را بیاموزیم! آیا باور دارید که ممکن است فرزندان ما بهترین ساعت های عمر خود را در کنار کنسول های بازی سپری کنند و این در حالیست که دیگران با مهارت آموزی همراه تفریحات آموزنده در حال پیشرفت هستند ؟ آیا این موضوع شما را نگران نمیکند ؟

( STEAM چیست؟) اغلب مراکز آموزشی در دنیا و کشور های توسعه یافته سیستم آموزشی خود را بر پایه STEAM بنیان گذاری و در این راه سرمایه گذاری های زیادی کرده اند. امروزه کشور های مانند فلاند ، آلمان ، ژاپن ، کانادا ، استرلیا ، کره و  آمریکا از پیشتازان این سبک آموزشی میباشند و در حال حاضر بیش از 100 کشور دنیا این روش را برای کودکان ، نوجوانان ، جوانان و دانشجویان دانشگاه ها بکار برده اند. آموزشهای مهارت بنیان با پیروی از رویکرد: علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات(STEAM: Science, Technology, Engineering, Art , Mathematics) را استیم میگویند.

خود آموز روباتیک “” آقا اجازه من بگم “”یک روش جدید و موفق آموزش رباتیک در شیراز می باشد که بر اساس تجربه چندین ساله اساتید روبیان برای  4 گروه سنی کودک ، نوجوان ، جوان و بزرگ سال طراحی و پیاده سازی شده ، این طرح برای اولین بار رباتیک را به روشی متفاوت در هر نقطه از شهر شیراز و کل کشور آموزش میدهد.

 تغییراتی وجود دارد که می توانید در کلاس فرزندان خود ایجاد کنید،که تأثیر فوری بر دانش آنها خواهد داشت.ما در این سیستم آموزشی مهارت آموزان را به چالش می کشیم که به راحتی و با سرعت بتوانند در منزل آموزش های روباتیک را فرا بگیرند و خود را برای ساخت سازه های خلاقیتی و رقابتی آماده کنند.با ما همراه باشید تا دقیقاً شکل ظاهری شما را نشان دهیم .

با استفاده از این روش ها ، شما اطلاعات مهمی را خواهید آموخت : 1 – چگونگی ایجاد مالکیت دانشجویی و دانش آموزی 2 – توانایی انجام کار های مهارتی 3 – اجازه دادن به دانش آموزان برای ایجاد اردو های آموزشی 4 – خود باوری همراه کار گروهی 5 – ایجاد اعتماد به نفس و تکیه به توان خود.

چگونگی کمک به دانش آموزان در ایجاد خودکارآمدی و نشان دادن آنچه را که در مدرسه می آموزند در دنیای واقعی اجرا کنند و نحوه ایجاد یک کلاس دانش آموز محور و حتی موارد دیگر، می تواند از خصوصیات بارز سیستم آموزش روباتیک ما بحساب آید. وقتی تصمیم دارید چیزی را یاد بگیرید ولی نمیدانید چگونه باید آن را انجام دهید ، ما از شما دعوت می کنیم در این دوره ها شرکت کنید ، و یک کلاس درس از آینده برای خود و فرزندتان بسازید!

 

این مجموعه شامل بخش های زیر میباشد:

1 – بسته آموزشی پیچ گوشتی من کجاست؟ پک اسمارت Smart ( قطعات فلزی ، چرخ دنده ها ، پولی ها و ده ها قطعه خاص و ویژه) 

2 – دو عدد موتور گریبکس فلزی 560 دور در دقیقه برند ژنگ(ZNENG) 

3 – دسته کنترل با سیم  و برد راه انداز موتورها 

4 – آداپتور تبدیل ولتاژ 220 ولت به 12 ولت 

5 – باتری 12 ولت قابل شارژ نیکل یون ویژه آموزش و مسابقات  

4 – کتب درسی پیچ گوشتی من کجاست ؟ (جلد 1و 2 و 3)

5 – DVD های حاوی دروس کار عملی مطابق 3 کتاب درسی

6 – جعبه ابزار مخصوص و سینی نگهداری قطعه ها با برند کمان

اطلاعات دوره

محصول + دوره کامل رباتیک در شیراز (6 ترم)

6,845,000 

این دوره هیچ بخش ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *